Yeni İnternet Kurulumu Türknet

İlk interneti Türknet'den aldığım için telefon kutusundaki ve evdeki bağlantıları kendim yapmak zorunda kaldım. 50 mb hızından internet alacaktım ve telefon kutusunda bir çift bağlantı ayrılmış bunun için aklıma takılan ilk soru "50 mb internet bir çift bağlantıdan geçer mi" oldu ve geçiyormuş onu gördüm. ikinci olarak da bina içine 4 çift bağlantı içeren cat6 kablolarının döşenmesi kafamı karıştırdı ama halbuki 1 çifti internet 1 çifti de telefon için kullanılması yeterliymiş. telefon kutusunda internete bağlı olan kablolarla aynı renktekilerini evin içerisinde bir telefon kablosunu ortadan ikiye kesip bir ucuna bağladım ve jack'i de modeme taktım ve bu şekilde bağlantıyı tamamladım. eğer telefon da kullacaksanız, telefon kablosunu splitter'ın bir ucuna takıp diğer iki ucundan birini telefona diğerini modeme takabilirsiniz.

Türknet ile ilgili düşüncelerime gelirsek,  bana 50 mb internet veriyor bazı arkadaşlar 16 mb alabiliyorlar ama 150 gb AKN'si var ve fiyatı 60 lira. Bir arkadaşım Türk telekom'a 16 mb hız ve 75 gb AKN için 100 lira ödüyordu. Türknet, Türk Telekom altyapısını kullandığı yerlerde ikisi de aynı hızı verse de Türknet çok uygun fiyata 150 gb AKN veriyor ki benim gibi 50 mbps hız da alıyorsanız çok süper bir fırsat.

Geçenlerde bir arıza bildiriminde bulundum ve hızlı bir şekilde türk telekomdan geldiler hallettiler. Türknet ayrıca sorunun giderildiğini ve benden herhangi bir ücret talep edilip edilmediğini teyit etmek için aradı. Şu anlık gayet memnunum. Ayrıca teahhütsüz olması çok iyi. Size de tavsiye ederim.

Yukarıda yazdıklarım AKN kalkmadan önceydi fakat AKN kalktıktan sonra bile Türknet, Türk Telekoma göre daha yüksek hız verebiliyor. Bunu da internet sitesinden kontrol edebilirsiniz.

Comments

Popular Posts